Weer thuis - Reisverslag uit Qingdao, China van Paul Koning - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Qingdao, China van Paul Koning - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

09 Juni 2007 | China, Qingdao

Hey iedereen!

Ondertussen ben ik na een flink lange reis weer thuis.

De laatste weken vlogen voorbij.. De scriptie is eindelijk afgerond. Afscheid van alles en iedereen genomen. We zijn met de trein van Qingdao naar Peking gegaan. Een reis van 5u. In Peking was het erg lekker weer.. Met een graad of 36 en luchtvochtigheid van heb ik jou daar was het heel prima uit te houden. Daarna zijn we naar het Tian Anmen plein geweest. En hebben we geprobeerd de verboden stad in te komen.. Maar dat was helaas verboden. Op de een na laatste dag zijn we naar de Chinese muur gegaan. En werkelijk op de een na laatste dag verlies ik mijn portomonee met alle pasjes en creditcardnrs. Heel beroerd. Maar de Chinese muur is heel mooi zeg. Het is een flinke beklimming en dat met 36 grade.

Na deze dag vervolgden we onze reis richting huis. Door flinke vertraging in Peking miste we onze vlucht van Rome naar A'dam. Fijne Air China. Gelukkig regelden ze wel een fijn hotel voor overnachting. Hierdoor werd onze reis met een nachtje verlengd.

Ik heb er ok nog wat foto's bijgevoegd.

Paul

We hebben super genoten van onze tijd in China. Iedereen super bedankt voor berichtjes, smsjes, mailtjes! Altijd leuk om te krijgen!

  • 09 Juni 2007 - 14:51

    Ruud:

    Ha die Paul,

    Welkom thuis en wat zal Linda blij zijn dat je er weer bent!

    Geniet van je ervaring in China en tot hores!

    Gr. Ruud

  • 09 Juni 2007 - 15:18

    Ad:

    Heej paulio,

    Mooi foto's kerel van de chinese muur. Ik heb je al een paar keer proberen te bellen, maar da is niet echt gelukt. Ik spreek je snel weer!

    Groet Ad

  • 10 Juni 2007 - 10:26

    Lindsay:

    WELKOM TRUG IN KIKKERLAND! Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Qingdao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2007

Weer thuis

25 Mei 2007

Wo men de shidai

15 Mei 2007

Reistverslag deel III

03 Mei 2007

Fáng song, fáng song

24 April 2007

Gearriveerd!!
Paul

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 806
Totaal aantal bezoekers 8035

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: